Bank Pocztowy może pochwalić się już ponad 500 tys. Klientów indywidualnych, a do końca roku planuje pozyskanie kolejnych 150 tys.
W lutym liczba Klientów korzystających z usług Banku Pocztowego przekroczyła 500 tys. W ciągu pierwszego miesiąca 2010 r. oferta Banku przekonała ponad 10 tys. osób. Zgodnie z planem do końca roku przynajmniej jeden produkt Banku Pocztowego powinno mieć 650 tys. Klientów indywidualnych.
W 2010 r. Bank Pocztowy stawia na dalszy rozwój i to właśnie dostępna od początku roku oferta bezpłatnych rachunków ma przysporzyć mu najwięcej nowych Klientów. Zmiana oferty została doceniona przez ekspertów - Pocztowe Konto Standard i Pocztowe Konto Nestor zdobyły od początku roku już kilka wyróżnień w rankingach.
Zgodnie z przyjętą segmentacją Bank szczególnie mocno będzie zabiegał o Klientów z małych miejscowości do 50 tys. mieszkańców, z miejscowości powyżej 200 tys. mieszkańców, których dochody nie przekraczają 3 tys. zł, emerytów i rencistów oraz tych, którzy dotychczas nie korzystali z bankowości. Wraz z początkiem roku ruszyła kampania reklamowa rachunków osobistych - w styczniu Pocztowego Konta Standard, w lutym Pocztowego Konta Nestor, a już w marcu reklamowany będzie kredyt gotówkowy Raz Dwa.
Obecnie ponad 311 tys. Klientów Banku to użytkownicy rachunków osobistych. Następne w kolejności są kredyty, które w Banku Pocztowym zaciągnęło ponad 127 tys. Klientów. Tymczasem na oszczędzanie na lokatach bądź koncie oszczędnościowym zdecydowało się 150 tys. osób.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/pol-miliona-klientow-banku-pocztowego